Garantie en klachten
Garantie:
Is uw bestelling persoonlijk voor u gemaakt? Dan kunt u deze niet ruilen of retourneren.
Dierbaar Dichtbij staat 100% achter haar producten en ik doe logischerwijze mij best om deze in topconditie aan u te leveren.
Let wel op de volgende punten.
- Crematie-as of een andere herinnering wordt d.m.v. een epoxy in het gedenksieraad verwerkt, deze is waterbestendig, echter chloor, schoonmaakmiddelen, zepen, zouten, zuren, zweet etc. kunnen het sieraad, de evt. coatings en platings, epoxy of gelijmde steentjes aantasten.
- De epoxy is niet krasbestendig, wees er dus voorzichtig mee.
- Omdat ik niet kan controleren hoe er met het sieraad omgegaan wordt, is het belangrijk te weten dat er om die reden geen garantie gegeven kan worden op de sieraden van Dierbaar Dichtbij.
- Alle sieraden zijn gemaakt om dagelijks te dragen, maar ga er wel verstandig mee om en behandel ze met liefde. (u heeft ook een kaartje bij uw sieraden gekregen “Hoe houd ik mijn sieraden mooi?” Heeft u deze niet ontvangen of is deze zoek geraakt kunt de de informatie ook vinden op de pagina Onderhoud en omgang van de sieraden.)
- Ondanks dat ik de goudkleurige en vergulde sieraden met veel zorg inkoop. Kan ik niet garanderen dat ze in de loop der tijd nog steeds hun kleur behouden. (Bijvoorbeeld wanneer de sieraden veelvuldig in contact komen met water of cosmetische artikelen, kan de coating na verloop van tijd loslaten of verkleuren. Ook de PH waarde van uw huid kan hierin een rol spelen).
- Het kan zijn dat een herinnering niet altijd uitvalt zoals u had verwacht of had gehoopt. Dit komt doordat de epoxy doet wat het zelf wilt. Ik heb geen invloed op het uithardingsproces, maar probeer het wel goed voor te bereiden. Het is immers handwerk!
Klachten:
Mocht u niet tevreden zijn, om wat voor reden dan ook, hoor ik dat graag zo snel mogelijk! Dan kunnen we kijken hoe we dit samen kunnen oplossen. Uiteindelijk wil ik u een herinnering geven, waar u troost uit haalt en tevreden over bent.
Daarom raad ik u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@dierbaardichtbij.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.